Sala Fitness Constanta

Articole
Fitness

Aceasta sectiune a website-ului este dedicata celor mai noi antrenamente fitness, aerobic, pentru imbunatatirea conditiei fizice si de asemenea stiri referitoare la descoperiri in domeniul nutritiei si sanatatii fizice.

prevenirea bolilor cardio-vasculare prin fitness si nu numai


Activitatile zilnice au un rol important cand vine vorba de sanatatea inimii tale. Grija pentru sanatatea cardiaca reprezinta mai mult decat 30 de minute in sala de fitness; stresul, alimentatia si somnul inadecvat iti pot afecta sanatatea cardiaca. Mici modificari in activitatile pe care le facem pot avea un impact major asupra conditiei inimii tale. Mai jos sunt listate cateva sfaturi ce ar putea sa te ajute.

Masoara-te

Atat barbatii cat si femeile ar trebui sa isi verifice nivelul colesterolului si tensiunea arteriala cel putin odata la 3 ani. Un aparat de masurat de masurat tensiunea reprezinta un cost foarte mic si este important in descoperirea problemelor din timp. De asemenea, este bine sa stii daca au existat probleme cardiace la alti membrii din familia ta.

Scapa de stres

Stresul poate sa apara din arii diferite ale vietii. Munca, situatia financiara, relatiile personale pot reprezenta un factor de stres asupra starii mentale si fizice, iar stresul poate contribui drastic la aparitia bolilor cardio-vasculare, crescand riscul cu pana la 40%.

Cand simti ca nu mai faci fata stresului, poti sa incerci tehnici de meditatie si relaxare, o sedinta de antrenament in sala de fitness, o sauna fierbinte sau un masaj de relaxare, pentru a te deconecta de probleme.

Mananca sanatos

Mici modificari in dieta au un beneficiu incredibil asupra sanatatii inimii. O dieta ce contine alimente bogate in grasimi monosaturate si polisaturate, omega-3 si omega-6, precum nucile si pestele ajuta la scaderea nivelului colesterolului. Afinele, ovazul, fasolea, ouale, pestele si orezul brun sunt doar cateva din alimentele ce ar putea fi introduse in alimentatia ta.

sala fitness constanta

Hidrateaza-te

Ramai hidratat pe parcursul zilei pentru a ajuta inima si tot organismul sa functioneze corect. Desi nu exista o formula exacta, in functie de climat, stilul de viata si nivelul de efort depus in sala de fitness, aproximativ 2 litri de apa reprezinta minimul necesar zilnic.

Depune efort

Desi tindem sa evitam exercitiile cu greutati, studiile arata ca o sesiune intensa de antrenament in sala de fitness scade semnificativ riscul bolilor cardio-vasculare. Acest mod de antrenament are atat un impact pozitiv asupra tensiunii arteriale, cat si un rol important in arderea grasimilor din organism, ambele contribuind la prelungirea sanatatii inimii.

sala fitness constanta



adaugat la 2016-05-20 - 21:17:04

Sala Fitness Constanta