Sala Fitness Constanta

Articole
Fitness

Aceasta sectiune a website-ului este dedicata celor mai noi antrenamente fitness, aerobic, pentru imbunatatirea conditiei fizice si de asemenea stiri referitoare la descoperiri in domeniul nutritiei si sanatatii fizice.

greseli facute de incepatori in sala de fitness


Toata lumea greseste, fie ca este atlet profesionist sau incepator. Unele din aceste greseli provin din lipsa de cunostinte legate de modul de antrenament, altele sunt semne ce ne arata ca progresam. Chiar daca nu ai facut inca niciuna din greselile enuntate mai jos, cel mai probabil le vezi pretutindeni in sala de fitness. In cazul in care esti la inceput de drum, cheia succesului este reprezentata in mare parte de evitarea acestor 3 greseli.

Prea mult, prea repede

Sala fitness constantaSa fii dedicat telurilor pe care ti le-ai propus este un lucru excelent, dar este foarte usor sa exagerezi fara sa iti dai seama. Daca in dorinta de a progresa cat mai repede sedintele tale de antrenament depasesc frecvent 60-90 de minute, mai ales daca esti incepator, antrenamentul poate deveni contraproductiv, iar tu vei fi descurajat, extenuat si poate chiar te vei accidenta.

 

Organismul tau produce exponential mai mult cortisol (hormon catabolic) cand petreci peste o ora in sala de fitness. Desi este benefic sa iti testezi limitele din cand in cand, in cazul in care faci acest lucru prea des, efectul va fi exact opus. Pe masura ce capeti experienta vei fi in stare sa petreci din ce in ce mai mult timp in sala de fitness, dar pana atunci, sedinta de antrenament zilnica nu trebuie sa depaseasca 45-60 de minute. Tine minte, stresul adus muschilor in timpul antrenamentului este un stimul pentru crestere, dar aceasta are loc in perioada de recuperare.

 

Concentrarea pe exercitii de izolare

Desi cel mai probabil in fruntea listei tale de aspiratii se va gasi un abdomen plat sau brate mai definite, primul tau an de antrenament ar trebui dedicat dezvoltarii fortei si mobilitatii cu miscari compuse, precum genuflexiuni, indreptari, tractiuni, impins sau ramat. Aceste exercitii complexe te va ajuta sa iti dezvolti tot corpul, fortand toate grupele de muschi sa lucreze impreuna. De asemenea, poti efectua aceste exercitii cu greutati mai mari, fapt ce duce la producerea unei cantitati mai mari de hormoni de catre organism, ce duce atat la dezvoltarea musculaturii cat si la arderea grasimilor. Asa ca daca esti incepator, data viitoare cand esti in sala de fitness, incearca una dintre aceste miscari complexe si sigur vei avea rezultate uimitoare.

Urmarirea programului unei alte persoane

Atletii profesionisti au un program de antrenament bine definit, ce a fost dezvoltat pe parcursul anilor prin incercari repetate. Fiecare dintre acestia are exercitii preferate pentru fiecare grupa de muschi, ce sunt menite pentru a antrena partile mai putin dezvoltate ale corpului. Acestia stiu exact ce trebuie sa faca pentru a avea un anumit rezultat, datorita anilor de experienta pe care ii au in spate. De asemenea, antrenamentele acestora sunt mult mai intense si mult mai lungi decat antrenamentele efectuate de incepatori in sala de fitness.

Abordarea ideala in sala de fitness, in cazul in care esti incepator, este inceperea cu un program construit in jurul miscarilor de baza, iar pe masura ce capeti experienta, poti adauga exercitii specifice fiecarei grupa de muschi, in functie de necesitatile tale.

 



adaugat la 2016-05-18 - 11:33:29

Sala Fitness Constanta